מדיניות משלוחים
כמופיע בתקנון ותנאי השימוש של האתר
כמה זמן לוקח המשלוח ולאן הוא מגיע?
משלוחים מהמחסן של החברה בחו"ל (pinkyoffers.com)
ראשית, זמן עיבוד המשלוח הוא בין 1-5 ימי עסקים. בתקופת הקורונה זמן העיבוד עלול להתארך ב-3 ימי עסקים. עם זאת, רוב המשלוחים שלנו מעובדים ונשלחים אחרי מקסימום שלושה ימי עסקים! זמן הגעה ממוצע לאחר שליחת ועיבוד החבילה הינו 14 ימי עסקים.
זמן עיבוד הוא לא זמן המשלוח המלא, זמני המשלוח רשומים בדף זה בשיטות המשלוח.
משלוחים מהמחסן של החברה בחו"ל (pinkyoffers.com)
ראשית, זמן עיבוד המשלוח הוא בין 1-5 ימי עסקים. בתקופת הקורונה זמן העיבוד עלול להתארך ב-3 ימי עסקים. עם זאת, רוב המשלוחים שלנו מעובדים ונשלחים אחרי מקסימום שלושה ימי עסקים! זמן הגעה ממוצע לאחר שליחת ועיבוד החבילה הינו 14 ימי עסקים.
זמן עיבוד הוא לא זמן המשלוח המלא, זמני המשלוח רשומים בדף זה בשיטות המשלוח.
**בחירת נקודת איסוף רלוונטית רק למשלוחים מקטגוריית "סחורה בישראל", שאר קטגוריות האתר - לפני שהמשלוח יגיע תקבלו SMS עם אופצייה לבחירת נקודת איסוף, במידה שלא קיבלתם הודעה כזו - החבילה תגיע לנקודה הקרובה ביותר למקום מגוריכם.
כרגע - אנו מציעים 2 שיטות משלוח:
• משלוח למרכז חלוקה (סופר, רשתות פארם, קיוסקים וכו'): משלוח ממחסני החברה בחו"ל (pinkyoffers.com) --> מגיע לארץ למרכז חלוקה (סופרים, רשתות פארם, קיוסקים, חנויות פלאפונים וכו'). זמני המשלוח הם בין 12-31 ימי עסקים.
• שליח עד הבית: משלוח ממחסני החברה בחו"ל (pinkyoffers.com) --> מגיע לארץ --> נמסר למרכז שליחים --> זמני המשלוח הם בין 12-31 ימי עסקים. שליח יגיע עד לכתובת אותה הזנתם בהזמנה וימסור לכן את החבילה. (הפצה עד כתובת הלקוח ולא עד פתח הדלת)
• שליח עד הבית: משלוח ממחסני החברה בחו"ל (pinkyoffers.com) --> מגיע לארץ --> נמסר למרכז שליחים --> זמני המשלוח הם בין 12-31 ימי עסקים. שליח יגיע עד לכתובת אותה הזנתם בהזמנה וימסור לכן את החבילה. (הפצה עד כתובת הלקוח ולא עד פתח הדלת)
• אנו מתחייבים שתקבלו את המשלוח עד 39 ימי עסקים מיום ההזמנה שלכם.
עלות המשלוח:
הזמנות עד 99.90₪:
• משלוח למרכז חלוקה (סופר, רשתות פארם, קיוסקים וכו') בעלות של 15₪
• שליח עד הבית בעלות של 29₪
הזמנות מעל 99.90₪:
- משלוח למרכז חלוקה (סופר, רשתות פארם, קיוסקים וכו') - חינם
- שליח עד הבית בעלות של 29₪
הזמנות מעל 400₪:
- משלוח למרכז חלוקה (סופר, רשתות פארם, קיוסקים וכו') - חינם
- שליח עד הבית - 19.90₪
• משלוח למרכז חלוקה (סופר, רשתות פארם, קיוסקים וכו') בעלות של 15₪
• שליח עד הבית בעלות של 29₪
הזמנות מעל 99.90₪:
- משלוח למרכז חלוקה (סופר, רשתות פארם, קיוסקים וכו') - חינם
- שליח עד הבית בעלות של 29₪
הזמנות מעל 400₪:
- משלוח למרכז חלוקה (סופר, רשתות פארם, קיוסקים וכו') - חינם
- שליח עד הבית - 19.90₪
משלוחים מהמחסן בישראל:
זמני החלוקה: כל ימי העבודה למעט ימי שישי וערבי חג - 08:00 - 21:00
*בתקופת הקורונה עלולים להיווצר עיכובים של 7 ימי עסקים נוספים. (משלוחים מהארץ)
* זמן המשלוח הינו 1-6 ימי עסקים לאחר איסוף המוצר מהמחסן שלנו (בשל הקורונה משלוחים נאספים מהמחסן בימי ראשון בלבד, לכן - במידה והזמנתם ביום שני לצורך העניין, המשלוח יתקבל בשבוע שלאחר מכן)
* זמן העיבוד למשלוח מקטגוריית "סחורה בישראל" הינו 1-3 ימי עסקים.
זמני החלוקה: כל ימי העבודה למעט ימי שישי וערבי חג - 08:00 - 21:00
*בתקופת הקורונה עלולים להיווצר עיכובים של 7 ימי עסקים נוספים. (משלוחים מהארץ)
* זמן המשלוח הינו 1-6 ימי עסקים לאחר איסוף המוצר מהמחסן שלנו (בשל הקורונה משלוחים נאספים מהמחסן בימי ראשון בלבד, לכן - במידה והזמנתם ביום שני לצורך העניין, המשלוח יתקבל בשבוע שלאחר מכן)
* זמן העיבוד למשלוח מקטגוריית "סחורה בישראל" הינו 1-3 ימי עסקים.
שליח עד הבית:
• רוב המשלוחים המיועדים למסירה בערים מרכזיות יפוזרו תוך יום עסקים , ולא יעלה על 3 ימי עסקים בתיאום טלפוני מול הנמען.
• משלוחים המיועדים למסירה באזורים חריגים יבוצעו יד 5 ימי עסקים, "אזורים גיאוגרפים מרוחקים" לעניין חוזה זה הינם: אזורים המופיעים בטבלת האזורים המרוחקים גיאוגרפית באתר סוסנה און ליין, ולרבות: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/יישובי בקעת הירדן/ישובים מעבר לקו הירוק /יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה.
• עיכוב בשל סיבה הקשורה בלקוח המזמינה ו/או במזמינה לא יבוא במניין הימים למסירת חבילה.
• שליח מגיע עד כתובת בית הלקוח ולא עד הדלת. על הלקוח לרדת ולאסוף מהנהג את המשלוח.
משלוחים לנק' חלוקה (סופרים, רשתות פארם וכו'):
• הגעת החבילות למרכזי המסירה (דוגמת חנויות, מכולות וכו') תבוצע עד 3 ימי עסקים, למעט חלוקה באזורים גיאוגרפים מרוחקים שתבוצע בתוך 7 ימי עסקים.
מה זה זמן עיבוד?
• זמן עיבוד מתחיל מהרגע בו ביצעת את ההזמנה. באותו היום שהזמנת, אנחנו שולחים את ההזמנה שלך לעיבוד במחסני החברה שלנו (pinkyoffers.com). ההזמנה מעובדת ונארזת בדרך כלל תוך יום ונשלחת למחסן של חברת המשלוחים. שליחת החבילה למחסן המשלוחים לוקחת בערך שלושה ימי עסקים. מרגע קבלת החבילה במחסן המשלוחים, החבילה שלכם תגיע בזמן ממוצע של 9 ימי עסקים.
משלוחים לנק' חלוקה (סופרים, רשתות פארם וכו'):
• הגעת החבילות למרכזי המסירה (דוגמת חנויות, מכולות וכו') תבוצע עד 3 ימי עסקים, למעט חלוקה באזורים גיאוגרפים מרוחקים שתבוצע בתוך 7 ימי עסקים.
מה זה זמן עיבוד?
• זמן עיבוד מתחיל מהרגע בו ביצעת את ההזמנה. באותו היום שהזמנת, אנחנו שולחים את ההזמנה שלך לעיבוד במחסני החברה שלנו (pinkyoffers.com). ההזמנה מעובדת ונארזת בדרך כלל תוך יום ונשלחת למחסן של חברת המשלוחים. שליחת החבילה למחסן המשלוחים לוקחת בערך שלושה ימי עסקים. מרגע קבלת החבילה במחסן המשלוחים, החבילה שלכם תגיע בזמן ממוצע של 9 ימי עסקים.
**טבעות, חלק מבגדי הים לא כוללים שליחות עד הבית.
**לעיתים - ההזמנה תצא עם שליח אך פריטים מסויימים בהזמנה יצאו בהזמנה נפרדת עקב עבודה עם ספקים נפרדים ויגיעו לנק׳ חלוקה / סניף דואר.
בכל שיטות המשלוח תקבלו מספר למעקב אחרי החבילה שלכם. אנו מעדכנים מספרי מעקב אחת לשבוע - לכן, ייתכן שהמשלוח שלכם כבר נשלח אך מספר מעקב טרם עודכן.
הזמנים הרשומים למעלה הם לאחר עיבוד המשלוח.
זמן עיבוד המשלוח הינו בין 1-5 ימי עסקים - בזמן הקורונה זמן העיבוד עלול
להתעכב ב-3 ימי עסקים נוספים.
ימי עסקים - ראשון-חמישי (עד השעה 16:00) , לא כולל שישי-שבת, חגים וערבי חג.
PinkyOffer רשאית לשנות את זמני המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.
PinkyOffers לא מתחייבת לספקת לנקודת האיסוף שנבחרה במועד ההזמנה. לעיתים נקודת האיסוף תשתנה בהתאם לאילוצים כאלו ואחרים.
• בתקופת הקורונה יתכנו עיכובים נוספים של עד 45 ימי עסקים במקרים חריגים.
• הודעה על החזרת פריט ושליחתו - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט.
• בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לא ניתן להחליף בגדי ים או הלבשה תחתונה.
• לעיתים - הזמנה אחת תשלח ביותר מחבילה אחת בשל עבודה עם מספר ספקים.
• חברת המשלוחים תבצע עד שני ניסיונות מסירה מול הלקוח של PinkyOffers. כל ניסיון נוסף כפוף לאישור PinkyOffers ויבוצע על חשבונה של המזמינה בהתאם למחירון חברת המשלוחים.
• זמנת שינויים או ביטול לאחר ביצוע ההזמנה, יש לך 24 שעות ליצור קשר עם support@pinkyoffers.com ולבקש שינויים בהזמנה, שינוי כתובת או ביטול.
לאחר 24 שעות ההזמנה שלך כבר בוצעה ולא ניתן עוד לשנות אותה. ביטול כאמור יתאפשר במידה וההזמנה טרם יצאה למשלוח.
• החזרים / ביטולים שימו לב, אין החזרים או ביטולים 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה / במסגרת 24 השעות - אם החבילה נשלחה. אם ההזמנה שלך לא מגיעה לכתובת המשלוח הנכונה שסופקה לנו והתשלום שלך התקלבל אצלנו, נחזיר את העלות המלאה של רכישות ששולמו ונמצאו מתאימות לזיכוי, כולל עלויות משלוח, או שנחליף עבורך את הפריט. תלוי איפה אתה גר, הזמן שייקח למוצר החלופי להגיע אליך עשוי להשתנות.
מתי לא ניתן לבטל את ההזמנה?
במידה וההזמנה שלך יצאה במסגרת ה-24 שעות הראשונות, לא ניתן לבטל את ההזמנה שלך. במידה ותרצי לקבל זיכוי - מה שעלייך לעשות הוא לחכות שתגיע החבילה ולשלוח את החבילה חזרה בהתאם למדיניות המשלוחים שלנו.
• במידה ואספקת המוצר תתעכב ע"י "דואר ישראל", מסיבות שאינן קשורות בחברה, כי אז החברה תסיר כל אחריות לזמן אספקת המוצר ומסירתו ללקוח, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בשל האיחור באספקת המוצר. אנו מתחייבים לזמני הגעת המוצר בין 12-45 ימי עסקים מעת קבלת ההזמנה. (כמו שצויין למעלה, בתקופת הקורונה ייתכנו עיכובים נוספים של עד 45 ימי עסקים)
מבלי לגרוע מהאמור להלן, יובהר כי שירות המשלוחים ניתן על ידי צד שלישי אשר אינו בשליטת PinkyOffer ולא באחריותה. על כן PinkyOffer לא תהא אחראית בגין כל נזק אשר ייגרם על ידי כל גורם אשר יספק את שירות השליחים כמפורט לעיל, לרבות נזק הנובע מרשלנות.
כיוון שמדובר בשירות שאיננו בשליטת PinkyOffer ולא באחריותה, ייתכנו עיכובים במועד האספקה עקב סיבות שאינן תלויות בPinkyOffer ואינן בשליטתה לרבות, אך לא רק, כוח עליון, מצב בטחוני רגיש באזור המשלוח, מזג אוויר קיצוני, מפגעי טבע ( רעידת אדמה, שיטפון וכו' ), מפגעים אחרים ( כגון : שריפה, חסימות כבישים וכו' ), מפגעי מחלות והתפרציות וירוסים שונים ועיכובים הנובעים משביתות, ולמזמין לא יהיו טענות נגד PinkyOffer בשל עיכוב כאמור. יובהר כי לא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את המזמין מחובתו לשלם בעבור הזמנתו . במקרים אלו ולאחר הערכת מצב מחודשת תספק PinkyOffer תאריך מסירה חדש להספקת המשלוח למזמין.
• בתקופת הקורונה יתכנו עיכובים נוספים של עד 45 ימי עסקים במקרים חריגים.
• הודעה על החזרת פריט ושליחתו - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט.
• בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לא ניתן להחליף בגדי ים או הלבשה תחתונה.
• לעיתים - הזמנה אחת תשלח ביותר מחבילה אחת בשל עבודה עם מספר ספקים.
• חברת המשלוחים תבצע עד שני ניסיונות מסירה מול הלקוח של PinkyOffers. כל ניסיון נוסף כפוף לאישור PinkyOffers ויבוצע על חשבונה של המזמינה בהתאם למחירון חברת המשלוחים.
• זמנת שינויים או ביטול לאחר ביצוע ההזמנה, יש לך 24 שעות ליצור קשר עם support@pinkyoffers.com ולבקש שינויים בהזמנה, שינוי כתובת או ביטול.
לאחר 24 שעות ההזמנה שלך כבר בוצעה ולא ניתן עוד לשנות אותה. ביטול כאמור יתאפשר במידה וההזמנה טרם יצאה למשלוח.
• החזרים / ביטולים שימו לב, אין החזרים או ביטולים 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה / במסגרת 24 השעות - אם החבילה נשלחה. אם ההזמנה שלך לא מגיעה לכתובת המשלוח הנכונה שסופקה לנו והתשלום שלך התקלבל אצלנו, נחזיר את העלות המלאה של רכישות ששולמו ונמצאו מתאימות לזיכוי, כולל עלויות משלוח, או שנחליף עבורך את הפריט. תלוי איפה אתה גר, הזמן שייקח למוצר החלופי להגיע אליך עשוי להשתנות.
מתי לא ניתן לבטל את ההזמנה?
במידה וההזמנה שלך יצאה במסגרת ה-24 שעות הראשונות, לא ניתן לבטל את ההזמנה שלך. במידה ותרצי לקבל זיכוי - מה שעלייך לעשות הוא לחכות שתגיע החבילה ולשלוח את החבילה חזרה בהתאם למדיניות המשלוחים שלנו.
• במידה ואספקת המוצר תתעכב ע"י "דואר ישראל", מסיבות שאינן קשורות בחברה, כי אז החברה תסיר כל אחריות לזמן אספקת המוצר ומסירתו ללקוח, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בשל האיחור באספקת המוצר. אנו מתחייבים לזמני הגעת המוצר בין 12-45 ימי עסקים מעת קבלת ההזמנה. (כמו שצויין למעלה, בתקופת הקורונה ייתכנו עיכובים נוספים של עד 45 ימי עסקים)
מבלי לגרוע מהאמור להלן, יובהר כי שירות המשלוחים ניתן על ידי צד שלישי אשר אינו בשליטת PinkyOffer ולא באחריותה. על כן PinkyOffer לא תהא אחראית בגין כל נזק אשר ייגרם על ידי כל גורם אשר יספק את שירות השליחים כמפורט לעיל, לרבות נזק הנובע מרשלנות.
כיוון שמדובר בשירות שאיננו בשליטת PinkyOffer ולא באחריותה, ייתכנו עיכובים במועד האספקה עקב סיבות שאינן תלויות בPinkyOffer ואינן בשליטתה לרבות, אך לא רק, כוח עליון, מצב בטחוני רגיש באזור המשלוח, מזג אוויר קיצוני, מפגעי טבע ( רעידת אדמה, שיטפון וכו' ), מפגעים אחרים ( כגון : שריפה, חסימות כבישים וכו' ), מפגעי מחלות והתפרציות וירוסים שונים ועיכובים הנובעים משביתות, ולמזמין לא יהיו טענות נגד PinkyOffer בשל עיכוב כאמור. יובהר כי לא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את המזמין מחובתו לשלם בעבור הזמנתו . במקרים אלו ולאחר הערכת מצב מחודשת תספק PinkyOffer תאריך מסירה חדש להספקת המשלוח למזמין.